9.7.10

post no.1 - 13 days to go

Βρίσκομαι κάπου μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, κάπου μεταξύ της κράτησης του hostel στο Buenos Aires και των εφαρμογών της συστημικής βιολογίας (ξέρω, ζηλεύετε το θέμα της διπλωματικής μου, αλλά είναι μόνο δικιά μου, ολόδικιά μου).

Είδα την παρακάτω εικόνα σήμερα στο bing και είπα να ξεκινήσω το blog μια ώρα αρχίτερα, εξάλλου τι νόημα έχει να παρατείνω την αγωνία σας; (χεστήκατε θα μου πείτε, αλλά εδώ είστε και το διαβάζετε, οπότε 1-0).


Δεν ξέρω τι μορφή θα έχουν οι αναρτήσεις μου, για την ακρίβεια δεν ξέρω καν αν θα υπάρξουν άλλες αναρτήσεις γιατί πρώτον δεν ξέρω αν θα προλαβαίνω (σιγά εσύ, πολυάσχολε) και δεύτερον έχω ακούσει τα χειρότερα για τις συνδέσεις στο internet. Σκοπεύω να σας γράφω εδώ ό,τι μου συμβαίνει στην Αργεντινή για 3 κυρίως λόγους:

1. Γιατί θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.
2. Γιατί φοβάμαι ότι με τη μνήμη που ξέρετε ότι έχω δε θα θυμάμαι σχεδόν τίποτα από το ταξίδι.
3. Για να σας κάνω να ζηλέψετε.

Petty, petty man θα πείτε, αλλά ίσα που σας γράφω. Θα πάω Αργεντινή, θα κάνω καινούριους φίλους εκεί και δε θα σας έχω ανάγκη. :ppp

Στο θέμα μας τώρα, μετά τα εισαγωγικά: έκλεισα μόλις το hostel που θα μείνω 23 με 29 Ιουλίου. Ορίστε και το link για όποιον θέλει:

http://www.milhousehostel.com

Τελικά δε θα μείνω στο αργεντινο-κιτσουλί που ήθελα, τα reviews που διάβασα στο internet δε βοήθησαν ιδιαίτερα.

Αυτά προς το παρόν, τα υπόλοιπα μάλλον από τις 23 Ιουλίου, εκτός κι αν την ακούσω ανελέητος blogger και  σας πεθάνω στις αναρτήσεις (not very likely).

cu around!

2 σχόλια:

  1. Στεφ, μονάκριβή μου αγάπη, που θα φύγεις και θα πας στα ξένα??? :PPP ή μάλλον ¨Π¨Π¨Π
    Αχ ρε, πάνω που σκεφτόμουν τώρα το Σεπτέμβρη μετά την εξεταστική να πάμε καμιά Ολλανδία... :PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. it is true. i am a blogger now. (μισώ τη λέξη blogger όσο τίποτα στον κόσμο. άντε καλά, μπορεί να μισώ 2-3 πράγματα παραπάνω, but still)

    Το ξέρω ότι θα σας λείψω, δεν ξέρω κι εγώ τι θα κάνετε χωρίς εμένα, αλλά να, από αυτό εδώ το βήμα θα έχετε την πολύτιμη ευκαιρία να παίρνετε μικρές δόσεις κωστοπουλερουά όσο θα βρίσκομαι στην άλλη άκρη του κόσμου. (στην άλλη άκρη καλά θα είναι, στον άλλο κόσμο μην πάω μόνο) :p

    Μιας και έθιξε το θέμα ο Σιφ, έτσι και μυριστώ ότι πάτε κανένα ταξίδι χωρίς εμένα, τη βάψατε. Και μην προσπαθήσετε να το κρύψετε, θα το μάθω όπως και νά 'χει.

    dont say i didnt warn you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή